Yaşanan Sorunlar
- İş süreçleri zamanlarının uzun olması
- Müşteriler ile iletişim
- Bankacılık ve finansal yazılımlar ile süreçlerin entegrasyonu
- Düzenleyici Kurallar
- Döküman Yönetimi
Çözümler
- Süreçler üzerinde ayrıntılı analiz ve optimizasyon
- SMS, Web ve e-mail ile müşteri isteklerinin otomatik cevaplanması
- Web servisleri, uygulama entegrasyonunda XML
- Gerçek zamanlı uyarı sistemleri, hatırlatmalar, kural dışı durum yönetimi, kayıt takibi ve kapsamlı raporlama
Yatırımın Geri Dönüşü
- Kurum içi süreçlerde hızlılık
- Müşteriye sunulan hizmetin kalitesinde artış, çağrı merkezi aramalarında azalma
- Kesintisiz entegrasyon, veri güvenilirliği, çift kayıtların engellenmesi
- Maliyetlerde etkinlik
