FİNANS SEKTÖRÜ AVANTAJLARI

Yaşanan Sorunlar

  • İş süreçleri zamanlarının uzun olması
  • Müşteriler ile iletişim
  • Bankacılık ve finansal yazılımlar ile süreçlerin entegrasyonu
  • Düzenleyici Kurallar
  • Döküman Yönetimi

 

Çözümler

  • Süreçler üzerinde ayrıntılı analiz ve optimizasyon
  • SMS, Web ve e-mail ile müşteri isteklerinin otomatik cevaplanması
  • Web servisleri, uygulama entegrasyonunda XML
  • Gerçek zamanlı uyarı sistemleri, hatırlatmalar, kural dışı durum yönetimi, kayıt takibi ve kapsamlı raporlama

 

Yatırımın Geri Dönüşü

  • Kurum içi süreçlerde hızlılık
  • Müşteriye sunulan hizmetin kalitesinde artış, çağrı merkezi aramalarında azalma
  • Kesintisiz entegrasyon, veri güvenilirliği, çift kayıtların engellenmesi
  • Maliyetlerde etkinlik
shutterstock_145960664